Social Media
Case:
Kelvin de Ruiter
Sterkste man van Nederland
Kelvin de Ruiter is al een aantal jaar de Sterkste man van Nederland. Helaas is hij zo druk met trainen, dat hij zelf geen tijd heeft om bezig te zijn met zijn Socials. Hiervoor heeft hij mijn hulp ingeschakeld en de resultaten liegen er niet om…!
Instagram KelvinDe resultaten
Met allerlei ludieke video’s en een aantal update video’s over zijn gezondheid, is hij op Instagram van 7.000 volgers, in nog geen twee maand, gestegen naar 9.000 volgers. Meerdere video’s hebben de 100.000 views gepasseerd en eentje is zelfs 700.000 keer bekeken!
Dat is nou viraal gaan.

Resultaten van Instagram en Facebook
Op zoek naar het beste resultaat
Helaas gaat niet elke video viraal.
Maar hoe kan je er nou voor zorgen, dat je het beste resultaat krijgt op Social Media?
Hiernaast zie je een aantal belangrijke factoren die ervoor kunnen zorgen dat je content goed scoort.
Persoonlijke content
Laat je persoonlijkheid doorscheinen op social media! Hierdoor wordt je bedrijf laagdrempeliger en persoonlijker. Het is daardoor ook makkelijker voor een persoon om zich te indentificeren met het bedrijf.
Biedt waarde!
Mocht je mensen aan je bedrijf willen binden, dan moet je waarde bieden. Dat kan bijvoorbeeld informatieve of humoristische waarde zijn. Deze waarde moet goed aansluiten bij je bedrijf, waar heeft de (potentiele) klant behoefte aan? Voor waarde komen mensen terug!
Consitency is key
Niet elke video gaat goed scoren, maar het belangrijkste is om dagelijks of minimaal wekelijks actief te zijn op social media, het is echt een investering voor de lange termijn!
Hoge kwaliteit
Tegenwoordig maken veel bedrijven gebruik van Social Media, je wilt dus opvallen! hoe doe je dat? Door ervoor te zorgen dat je video’s van hoge kwaliteit zijn, met goed beeld en geluid.